در شبکه پرس تی وی؛

از بین بردن حقیقت به سبک اسرائیلی ها

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۹۲۷۱
از بین بردن حقیقت به سبک اسرائیلی ها
برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی به بررسی برنامه های گسترده اسرائیل برای نابودی کامل واقعیت پیرامون تعلق سرزمین های اشغالی به فلسطینیان می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، موضوع این برنامه به بررسی تحقیقی درخصوص مرور کتب درسی مدارس اسرائیل و محتواهای متعدد آن در نقض قوانین و قطعنامه های بین المللی مبنی بر اشغال اراضی فلسطینیان و تجاوزگری دیرینه این رژیم اختصاص دارد.

در این برنامه با نگاهی به تلاش های رژیم صهیونیستی برای از بین بردن تاریخ و اشغالگری های خود در فلسطین در نظامی آموزشی این کشور، تلاش فلسطینی ها برای حفظ میراث خود برای نسل بعدی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

این برنامه ضمن مروری بر مباحث مطرح شده در کتب درسی دانش آموزان در اسرائیل، عدم اشاره به تجاوزگری های این رژیم به سرزمین های اشغالی در این کتاب ها را مورد واکاوی قرار می دهد.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 25 تیر ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00 ، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز