ایرادهایی به «تومان» وارد کرده‌اند/ هنوز پروانه نمایش صادر نشده است!

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۹۲۸۳
ایرادهایی به «تومان» وارد کرده‌اند/ هنوز پروانه نمایش صادر نشده است!
فیلم سینمایی «تومان» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مرتضی فرشباف در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت و مرتضی فرشباف اردیبهشت ماه در گفتگویی اعلام کرده بود که به زودی «تومان» را اکران آنلاین می‌کند اما پس از گذشته دو ماه خبری از اکران این فیلم به صورت آنلاین در دسترس نیست.

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا ؛فیلم سینمایی «تومان» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی مرتضی فرشباف در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت و مرتضی فرشباف اردیبهشت ماه در گفتگویی اعلام کرده بود که به زودی «تومان» را اکران آنلاین می‌کند اما پس از گذشته دو ماه خبری از اکران این فیلم به صورت آنلاین در دسترس نیست به همین منظور سراغ آن را از سعید سعدی تهیه‌کننده فیلم گرفتیم که وی درباره سرنوشت اکران فیلم گفت: ما قرارداد برای اکران آنلاین بسته‌ و همه کارها را انجام داده ایم منتها پروانه نمایش هنوز صادر نشده است.

از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکال هایی به فیلم وارد شده و ما در حال تلاش و رایزنی هستیم تا هر چه سریع‌تر بتوانیم پروانه نمایش را دریافت کنیم.

هدف ما این است که «تومان» دیده شود حال چه به صورت آنلاین در پلتفرم‌ها باشد یا سالن‌های سینمایی و اکران عمومی. در نهایت تصمیم ما برای اکران منوط به اخذ پروانه نمایش است.

 

 

صبا //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز