بازیگر زن سریال آقا زاده؛

درکنار گروه سازنده «آقازاده» احساس امنیت و آرامش داشتم

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۳:۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۹۴۶۶
درکنار گروه سازنده «آقازاده» احساس امنیت و آرامش داشتم
پردیس پورعابدینی ستاره این روزهای شبکه نمایش خانگی که با «آقازاده» نخستین اثر تصویری خود را تجربه کرده، در اولین مصاحبه اش از این سریال حرف زد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛پردیس پورعابدینی ستاره این روزهای شبکه نمایش خانگی که با «آقازاده» نخستین اثر تصویری خود را تجربه کرده، در اولین مصاحبه اش از این سریال حرف زد.

سختی نقش اینجا بود که یک «مانلی» درونی و یک راضیه بیرونی داشتیم که کار را پیچیده می کرد. به همین خاطر باید واقعا از آقای حامد عنقا و بهرنگ توفیقی تشکر کنم که برای نزدیکی من به نقش کمک زیادی کردند.

راضیه درگیر ماجراهایی می شود که راه بازگشتی برایش باقی نمی گذارد. بلندپرواز، جاه طلب و در عین حال خام است و تاوان همین «خام بودن» را می دهد.

قلم آقای عنقا آن قدر درست و جذاب است که هر گونه نگرانی را چه برای من به عنوان یک بازیگر جوان که در ابتدای راه هستم و چه برای بازیگران پیشکسوت و باتجربه که نگران اعتبار خود هستند، برطرف می کند. در کنار ایشان و آقای توفیقی و البته گروه سازنده «آقازاده» احساس امنیت و آرامش داشتم. 

هم بازی شدن با بازیگرانی که هر کدامشان به تنهایی بار یک فیلم را به دوش می کشند تجربه بسیار جذاب، سخت و عجیب و غریبی بود. آقایان تارخ، سلطانی، هاشم پور، آقایی، حیایی، دیرباز، مهراد، خانمها کریمی، قاسمی و زنگنه همگی از بهترین های بازیگری این مملکت هستند.

 

 

نظر شما