از نگاه پرس تی وی؛

گسترش فاجعه آمیز فقر و گرسنگی در جهان در پی شیوع کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۹۷۸۲
گسترش فاجعه آمیز فقر و گرسنگی در جهان در پی شیوع کرونا
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide)در شبکه پرس تی وی به بررسی افزایش فاجعه آمیز گرسنگی، فقر و قحطی در جای جای جهان در پی شیوع ویروس کرونا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه ضمن مروری بر تاثیرات همه گیری ویروس کرونا بر افزایش گرسنگی جهانی، ابراز نگرانی سازمان ملل در این خصوص و هشدار به کشورهای جهان را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این برنامه با اشاره به عدم برخورداری بیش از 821 میلیون نفر در سراسر جهان از امنیت غذایی، افزایش روزافزون این آمار را مورد نقد و بررسی قرار داده و به گفت و گو پیرامون جدیدترین آمارها از وضعیت همه گیری ویروس کرونا در کشورهای مختلف خواهد پرداخت.

در این برنامه همچنین پیامدهای بحران مواد غذایی بر زندگی صدها میلیون انسان روی کره زمین مورد واکاوی قرار گرفته و اقدامات دولت ها برای جلوگیری از گسترش بحران گرسنگی بررسی می شود.

«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ساعت 01:00 بامداد جمعه 27 تیر از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز