"رو در رو"با جزئیات بسته اقتصاد مردمی / با حضور دو تن از نمایندگان مجلس در شبکه۴

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۰۰۹۲
رو در روبا جزئیات بسته اقتصاد مردمی / با حضور دو تن از نمایندگان مجلس در شبکه۴
مهمترین برنامه های مجلس یازدهم، برای ریل گذاری قانونی در راستای تامین معیشت مردم و افزایش رفاه عمومی، امروز ۲۶ تیرماه در مجله ی سیاسی "رودررو" بررسی می شود‌.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،در شرایطی که شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان مشکلات عدیده ای را برای اقتصاد کشور ها ایجاد کرده است، در کشور ما به دلیل تشدید تحریم های ظالمانه پیامدهای اقتصادی مشهودتر است و شوک ارزی سفته بازی را در جامعه جذاب کرده است. 

در چنین شرایطی علیرغم وجود نقدینگی زیاد در جامعه، متاسفانه کمتر تمایل برای سرمایه گذاری در عرصه تولید وجود دارد و نقدینگی به سمت بازارهای زیر زمینی غیر شفاف سرازیر شده است. بازارهایی که معمولا از پرداخت مالیات گریزان و مواد فساد اقتصادی هستند. 

جزییات بسته اقتصاد مردمی به زودی رونمایی می شود و مجلس وعده داده است بر اجرای دقیق آن توسط دولت نظارت می کند، موضوعی که بیش از پیش مردم را به تحول در مجلس و بهبود مشکلات اقتصادی امیدوار کرده است. 

در برنامه امروز رو در رو، به مهمترین برنامه های مجلس یازدهم، برای ریل گذاری قانونی در راستای تامین معیشت مردم و افزایش رفاه عمومی در قالب بسته اقتصاد مردمی پرداخته می شود.

مجتبی رضاخواه  نماینده مردم تهران،شمیرانات،ری،اسلامشهر و پردیس و حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان،خنج ، گراش و اوز مهمانان این گفتگوی زنده تلویزیونی خواهند بود.

 برنامه گفتگو محور «رودررو» به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور هر هفته پنجشنبه ها ساعت 19 در قالب یک گفتگوی زنده تلویزیونی، به بررسی مهمترین موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و جهان می پردازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز