از درمان چاقی های موضعی تا بیماران دیابتی و کرونا این هفته در «طبیب»

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۵:۴۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۰۶۹۴
از درمان چاقی های موضعی تا بیماران دیابتی و کرونا این هفته در «طبیب»
برنامه تلویزیونی «طبیب» این هفته نیز میزبان پزشکان و متخصصانی است که هریک علائم، هشدارها و راههای پیشگیری و درمان یک بیماری خاص را بررسی می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه طبیب امروز شنبه ۲۸ تیرماه میزبان پزشک جراح و متخصص قلب و عروق خواهد بود و به موضوع  کرونا و بیماری‌های قلبی خواهد پرداخت و همچنین متخصص تغذیه موضوع درمان چاقیهای موضعی را بررسی خواهد کرد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند فردا یکشنبه ۲۹ تیر ماه میزبان دکتر قبادی دانا رییس بهزیستی موضوع  کرونا و بیماران با شرایط خاص بدنی را مرور خواهد کرد و متخصص متخصص عفونی با آخرین خبرها در مورد کرونا در برنامه حضور خواهد یافت.

همچنین در روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه متخصص طب ایرانی با پاسخ به سوالات مخاطبین و همچنین متخصص قلب و عروق با موضوع  پیشگیری از سکته قلبی مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز سه شنبه ۳۱ تیرماه پذیرای دکترای متخصص پوست و مو 

با موضوع  پیشگیری و درمان پسوریازیس و متخصص کلیه و مجاری ادراری با موضوع پیشگیری از ایجاد سنگ کلیه در طبیب حضور خواهند یافت.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز چهارشنبه ۱ مرداد ماه میزبان متخصص غدد و متابولیسم 

با موضوع کرونا و بیماران دیابتی و همچنین دکترای  متخصص طب ایرانی موضوع کرونا و طب ایرانی را بررسی خواهد کرد.

بخش معرفی دمنوش‌ها و غذاهای ارزان و پر خاصیت، آیتم ورزش در خانه، گزارش از سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با مسایل روز پزشکی و نگاهی آماری به وضعیت کرونا در کشور از دیگر بخش های هر قسمت «طبیب» است.

این برنامه گفتگو محور با هدف اطلاع‌رسانی و پیشگیری در حوزه سلامت  و درمان هر روز میزبان متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی  می باشد که به تهیه کنندگی علی زاهدی تولید شده و اجرای آن برعهده پیمان طالبی است.

«طبیب» هر روز از شنبه تا چهارشنبه در ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت ۶۰ دقیقه بصورت زنده از آنتن شبکه سه پخش می‌شود.

 

نظر شما