فوتبالیست‌ها مهمان شبکه شما می‌شوند

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۳۰۷۴۲
فوتبالیست‌ها مهمان شبکه شما می‌شوند
برنامه تلویزیونی «در جریان باش» در چهارمین هفته با موضوعات مختلف و مهمانانی همچون رضا نعلچگر، بهتاش فریبا و حسن اسدی روی آنتن شبکه شما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛«در جریان باش» عنوان برنامه تلویزیونی جدید شبکه شماست که با محوریت صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تولید و روانه آنتن می‌شود.

این برنامه که روزهای زوج و پنجشنبه‌ها ساعت 20 پخش می‌شود، در چهارمین هفته به سراغ موضوعاتی همچون سبک زندگی، کالای برقی ایرانی و رعایت استانداردهای لازم در مصرف انرژی، چشم و هم چشمی و تاثیر آن در مصرف انرژی بیشتر و مدیریت مصرف می‌رود.

مهمانان این هفته هم رضا نعلچگر بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران، بهتاش فریبا بازیکن مشهور فوتبال کشورمان و از ملی‌پوشان سابق و همچنین حسن اسدی بازیگر و کارگردان تئاتر هستند.

علاوه بر گفت‌وگو با مهمانان، آیتم‌هایی همچون گزارش مردمی، عملیات ۱۲۱ پرسنل شرکت برق، استندآپ کمدی و نمایش هم در قالب این برنامه پخش می‌شود.

محمد رضا قلمبر و مهبد قناعت‌پیشه از مجریان باسابقه رادیو برای نخستین بار در یک برنامه تلویزیونی به اجرای «در جریان باش می‌پردازند همچنین گزارش‌های مردمی با حضور محسن حاجیلو از گزارشگران با سابقه تلویزیون تهیه می‌شود و مصطفی علمی فرد هم تهیه‌کنندگی برنامه را بر عهده دارد.

 

نظر شما