در شبکه پرس تی وی؛

نگاهی به افزایش تنش ها بین آمریکا و چین

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۰۹۲۵
نگاهی به افزایش تنش ها بین آمریکا و چین
دخالت ترامپ در دستگاه جزایی آمریکا و افزایش تنش بین آمریکا و چین در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با نگاهی به دخالت های ترامپ در پرونده راجر استون، دستیار و مشاور پیشین خود مروری بر اظهارات وی در دفاع از راجر استون و بی گناه جلوه دادن وی در ماجرای تحقیقات پرونده روسیه خواهد داشت.

در این برنامه ضمن اشاره به مصاحبه اخیر راجر استون و انتقاد وی از سیستم قضایی آمریکا دلایل اقدام ترامپ در بخشش و عفو راجر استون علی رغم محکوم شدن وی توسط دادگاه تجدیدنظر و واکنش های مختلف در آمریکا در خصوص دخالت ترامپ در پرونده استون مورد واکاوی قرار می گیرد.

از دیگر محورهای مورد بحث در این زمینه می توان به جایگاه سیستم قضایی آمریکا و عدم قدرت این نهاد برای به زندان انداختن فردی که جرم وی اثبات شده و تاثیر دخالت های ترامپ در این پرونده بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اشاره کرد.

بخش دوم این برنامه نیز به نقد و بررسی افزایش تنش ها میان آمریکا و چین می پردازد.

در این بخش با مروری بر تلاش های آمریکا و  چین برای گسترش نفوذ خود در جهان، واکنش ترامپ و آمریکا در قبال قرارداد تجاری میان ایران و چین و آینده روابط آمریکا و چین در پی افزایش تنش ها میان این دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

«ما مردم» شنبه 28 تیر ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز