در شبکه سحر ببینید؛

واکاوی استراتژی جدید امنیت ملی ارمنستان

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۰۹۷۸
واکاوی استراتژی جدید امنیت ملی ارمنستان
دلایل تدوین سند جدید امنیت ملی دولت ارمنستان و انعکاس امیال ، اهداف و رویکردهای جدید «نیکول پاشینیان» در سند جدید ، امشب در برنامه «میزگرد سیاس» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر بررسی و واکاوی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، از جمله موارد بسیار مهمی که در تنظیم چشم انداز جدید امنیت ملی ارمنستان مشاهده می شود جایگاه ویژه قره باغ و بی توجهی به تمامیت ارضی آذربایجان، اعلام باکو به عنوان تهدید کننده نخست امنیت ملی ایروان و تعیین ارمنستان به عنوان تنها ضامن برقراری امنیت برای ارامنه قره باغ است که چرایی و نتایج اتخاذ این سیاست از سوی ارمنستان مورد بحث قرار می گیرد.

برهان حشمتی کارشناس تحقیقات سیاسی به عنوان مهمان حاضر در استودیوی برنامه «کمپاس» نیز راهبردهای سند جدید امنیت ملی ارمنستان و تاثیرات آن در حل مناقشه قره باغ را به بحث می نشیند. 

همچنین هاکوپ چاکیریان دیگر مهمان برنامه به صورت تلفنی از ارمنستان ضمن ارزیابی محتوای کلی سند از جهت نبود اراده لازم برای برقراری صلح و ثبات در منطقه ، موارد مغایرت سند با چارچوب های بین المللی برای حل و فصل مناقشه قره باغ را بیان خواهد کرد. 

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) شنبه بیست و هشتم تیر ساعت 21:30 به وقت تهران با اجرای جبار علایی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز