ترویج ازدواج موفق در برنامه به خانه بر می‌گردیم

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۱:۱۹
کد خبر: ۱۰۳۱۴۷۲
ترویج ازدواج موفق در برنامه به خانه بر می‌گردیم
برنامه "به خانه بر می‌گردیم" امروز یکشنبه ۲۹ تیرماه با موضوع ترویج ازدواج موفق بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مینا بیابانی مسئول سازمان بسیج جامع زنان کشور  با حضور در استودیو برنامه به خانه بر می‌گردیم درباره ازدواج موفق با خانواده‌ها و مخاطبان این برنامه گفت‌وگو می‌کند. 

در بخش پزشکی نیز دکتر سوسن ضیایی صحبت و موضوع این جلسه خود را به آندومتریوز اختصاص داده تا بانوان ایرانی در این روزها کمتر به پزشک مراجعه کنند و قدری از استرس و نگرانی آنها کاسته شود.

در کتابخانه امروز نیز بخش‌هایی از کتاب "نفس" خوانده می‌شود؛ در معرفی این کتاب می‌توان گفت: این کتاب رمانی زندگینامه‌ای با تم عاشقانه است که داستان زندگی دختر نوجوانی به نام لیلا را روایت می‌کند. لیلا دختری در آستانه جوانی است که با آداب و سنت‌های قدیمی خانواده دچار تعارض شده است. او درگیر یک رابطه عاشقانه یک طرفه شده و مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرد. مخاطب این رمان، نوجوانان و جوانانی هستند که ذهن‌شان مملو از سوالاتی است که از تقابل سنت و مدرنیته ایجاد شده؛ جوانانی که می‌خواهند به روز و مدرن باشند؛ اما با معیارهایی که لزوماً آنها را به مسیری درست هدایت نمی‌کند. 

در آشپزخانه امروز نیز نجمه درویش حاضر است و قرار است با تصمیم سردبیران برنامه با وجه به فصل تابستان و از آنجایی که طبق توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی خرید بستنی‌های باز ممنوع شده؛ آموزش بستنی شاتوتی را تقدیم بینندگان کند و در بخش هنری نیز مهدیه میرعظیم آموزش تابلو آینه‌کاری را به علاقه‌مندان عرضه کند.

این برنامه موضوع هفتگی خود را با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از ماسک در جهت پیشگیری از این بیماری اختصاص داده تا گامی دیگر در جهت فرهنگسازی برداشه باشد. همچنین دست‌اندرکاران برنامه با راه‌اندازی پویش #من ماسک می_زنم از بینندگان خود خواسته‌اند؛ عکس‌های خود با ماسک را به کانال برنامه در فضای مجازی ارسال کنند تا ضمن بارگذاری در صفحات مجازی خود بخش‌هایی از آن را نیز در برنامه به نمایش بگذارند.

برنامه "به خانه بر می‌گردیم" کاری از گروه خانواده و کودک است که امروز حوالی ساعت ۱۶:۴۵ با اجرای قاسم بی‌نیاز و زینب پورابراهیم از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز