از امروز تا پنجشنبه در سیمای خانواده چه می گذرد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۱:۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۱۷۲۱
از امروز تا پنجشنبه در سیمای خانواده چه می گذرد
برنامه سیمای خانواده تا آخر هفته با موضوعات متنوع پزشکی، پرورش خلاقیت و تغذیه تقدیم خانواده های ایرانی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه سیمای خانواده که ساعت 30 : 11 دقیقه بصورت زنده پخش می شود، از امروز تا پنجشنبه میزبان پزشکان و کارشناسان متعدد در بخشهای اقتصادی، اجتماعی و هنری است. 

این برنامه روز یکشنبه میزبان دکتر تیرنگ نیستانی متخصص تغذیه با موضوع بررسی ارتباط نوع روغن مصرفی در سلامت قلب و عروق خواهد بود.

روز دوشنبه نیز میزبان دکتر محمد علی اخوت پور متخصص ارتوپد و جراحی دست و اعصاب محیطی باموضوع پیشگیری و درمان بیماری های ناشی از گرفتگی عضلات است.

همچنین روز سه شنبه دکتر امیر هوشنگ احسانی متخصص پوست و مو  و روز چهارشنبه  دکتر احمدرضا سروش متخصص جراحی تیروئید در سیمای خانواده حضور دارند.

این برنامه روز پنج شنبه میزبان دکتر احمد عظیم زاده متخصص چشم و فوق تخصص قرنیه با موضوع بیماری های قرنیه خواهد بود. 

گفت و گو با شهر بانو‌نجفی خیر مدرسه ساز و همچنین زوج جوانی که در ایام کرونا ازدواج کرده اند از دیگر تدارکات سیمای خانواده در این هفته است.

آموزش خلاقیت ، هنر های دستی و آشپزی هم با حضور کارشنان مربوطه هر روز تقدیم بینندگان سیمای خانواده خواهد شد. 

برنامه سیمای خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی علی اصغر صدیقی و اجرای هرمز شجاعی مهر، عباس طاهریان، فرشته ایزدی ، ساجده سلیمانی، محمد رضا حسینیان  و نعیمه خزایی هر روز بجز جمعه ها حدود ساعت 30 : 11 بصورت زنده از این شبکه پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز