«داخل اسرائیل» روی آنتن هیسپان تی وی؛

نگاهی به شکست سیستم درمانی اسرائیل در مقابل کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۴:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۱۹۵۹
نگاهی به شکست سیستم درمانی اسرائیل در مقابل کرونا
شبکه هیسپان تی وی در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» ( Dentro de Israel) به بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در اسرائیل پرداخته و ضعف سیستم درمانی رژیم صهیونیستی برای مقابله با این ویروس را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «داخل اسرائیل» که به موضوعات حقیقی مربوط به نابودی درونی اسرائیل می پردازد، در این برنامه  نگاهی دارد به آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در اسرائیل، واکنش بنیامین نتانیاهو در قبال شیوع کرونا در اسرائیل و تعداد مبتلایان که به بیش از 8500 نفر افزایش پیدا کرده است.

واکاوی مساله عملیات های سری موساد در سرقت تجهیزات و لوازم بهداشتی و پزشکی متعلق به سایر کشورهای جهان نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

پزشکان اسرائیلی با کمبودهایی در سیستم بهداشت و درمان روبرو بوده اند. این سیستم قبلاً دارای مشکلات جدی بوده ، اما شدت آنها به دلیل شیوع کرونا آشکارتر شده است.

این برنامه همچنین ضمن مروری بر انتقادها علیه نتانیاهو درخصوص عدم توجه جدی به حوزه سلامت و درمان در زمان نخست وزیری وی به نقد و تبادل نظر پیرامون کیفیت خدمات درمانی و مراقبت ها از بیماران در بیمارستان های اسرائیل می پردازد.

«داخل اسرائیل» به تهیه‎کنندگی حسین الشیماری و محصول پرس تی وی، با زبانگردانی اسپانیایی، سه شنبه ساعت ۵:۳۰ و ۱۴ ، چهارشنبه ساعت ۴:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه هیسپان تی وی پخش می‎شود. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و جمعه ساعت ۴ است.

نظر شما