«انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر می پردازد؛

سند چشم انداز بیست و پنج ساله ایران و چین

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۳۲۱۲۲
سند چشم انداز بیست و پنج ساله ایران و چین
نگاهی به پتانسیل های موجود در همکاری های اقتصادی و سیاسی و صنعتی میان ایران و چین، موضوع مورد بحث این برنامه از «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، سند چشم انداز تفاهم نامه بیست و پنج ساله بین ایران و چین از ابعاد مختلف با حضور دکتر احمد تیموری؛ استاد دانشگاه تهران و مبشر میر تحلیلگر اقتصادی از کراچی، در برنامه امشب «انداز جهان» واکاوی خواهد شد.

توانمندی های اقتصادی، سیاسی، نظامی و صنعتی چین به عنوان قدرت اقتصادی برتر دنیا در آینده ای نزدیک، موقعیت استراتژیک ایران و فوائد آن برای چین، پیمان های منطقه ای چین و همکاری این کشور با 70 کشور دیگر و نیز قطع ید آمریکا و کشورهای غربی از منطقه خیلج فارس، از موضوعاتی است که به آن پرداخته خواهد شد.

ناکام ماندن تحریم اقتصادی، سیاسی و نظامی ایران با به اجرا درآمدن این توافق و نیز نگاهی به شکوفایی اقتصادی و صنعتی ایران پس از به اجرا درآمدن این همکاری ها از جمله مباحث مهمی است که توسط کارشناسان برنامه تشریح خواهد شد. 

«انداز جهان» به تهیه کنندگی سید حسام مهاجری و اجرای علی عباس رضوی، امشب 30 تیر ماه ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز