به روایت پرس تی وی؛

«هر فرد یک سلاح» و تبعات آن در اسرائیل

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۲۵۷۵
«هر فرد یک سلاح» و تبعات آن در اسرائیل
طرح جدید رژیم صهیونیستی مبنی بر مختار بودن نیروهای نظامی و امنیتی اسرائیل برای حمل اسلحه و بردن آن به منزل خود در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری به نقد و بررسی اجرای طرح «هر فرد یک سلاح» به عنوان گامی دیگر در آسان تر کردن دسترسی به سلاح در اسرائیل که با عدم الزام نیروهای امنیتی و نظامیان به تحویل اسلحه به محل کار خود همراه است می پردازد.این برنامه ضمن اشاره به سابقه حمایت رژیم صهیونیستی از طرح هایی که منجر به خشونت شده، تبعات این طرح از جمله افزایش خشونت خانگی را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

در ادامه این برنامه با نگاهی به دلایل تصمیم اتخاذ شده از سوی مقامات رژیم صهیونیستی و مروری بر قوانین حمله اسلحه در رژیم صهیونیستی، علل اعطای مجوزهای سریع و بی دردسر به ساکنین سرزمین های اشغالی برای حمل اسحه و تاثیرات تسهیل سازی حمل اسلحه و تهدیدهای ناشی از آن برای فلسطینی ها مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه 1 مرداد ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00 ، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز