«انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر بررسی می کند؛

روابط عمیق ایران و عراق

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۳۲۶۱۲
روابط عمیق ایران و عراق
در پی سفر مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به ایران، روابط دوستانه دو کشور ایران و عراق و اهمیت استحکام روابط دو کشور، در این برنامه از «انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر بررسی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه بدان می پردازد که روابط عمیق و دوستانه و برادرانه عراق و ایران در این سال ها مستدام بوده و هیچ عاملی نتوانسته این دو دولت را از یکدیگر جدا کند. برنامه امروز «انداز جهان»، سفر دکتر ظریف، وزیر امور خارجه ایران به عراق بعد از روی کار آمدن مصطفی الکاظمی، نخست وزیر جدید عراق  و ملاقات وی با مقامات این کشور و نیز حضور وی در محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به  مقام شهدای مقاومت را که حامل پیام مهمی بوده است، با حضور احمد عباس کارشناس مسائل منطقه و نیز شکیل شمسی کارشناس سیاسی از دهلی نو به صورت تلفنی، واکاوی خواهد کرد.

متعاقب سفر ظریف به عراق، دعوت از الکاظمی برای سفر به ایران و اهمیت این سفر از ابعاد مختلف نیز توسط کارشناسان برنامه تشریح خواهد شد. 

«انداز جهان» به تهیه کنندگی سید حسام مهاجری و اجرای دکتر محمد مهدی شرافت، امشب 31 تیر ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز