«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می کند؛

سفر قریب الوقوع نخست وزیر عراق به ایران

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۴:۴۴
کد خبر: ۱۰۳۲۶۲۴
سفر قریب الوقوع نخست وزیر عراق به ایران
بازتاب سفر قریب الوقوع نخست وزیر عراق به ایران به منظور دیدار و گفت و گو با مقام های کشور در صدر یک هیات عالی رتبه سیاسی، اقتصادی، در «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، اهداف سفر مصطفی الکاظمی؛ نخست وزیر وقت عراق به ایران در صدر هیات عالی رتبه سیاسی، اقتصادی و انعکاس خبر آن در شبکه های اجتماعی جهان عرب و ابعاد مختلف آن در این برنامه از «هاشتاغ» تشریح خواهد شد.

خاطر نشان می شود که پس از مذاکرات دوجانبه هیات های عالی رتبه دو کشور و ملاقات خصوصی نخست وزیر عراق با دکتر روحانی، مذاکرات مشترک با حضور اسحق جهانگیری معاونت رئیس جمهور و مصطفی الکاظمی، انجام خواهد پذیرفت. 

همچنین تاکید خواهد شد در این سفر، وزیران امور خارجه، نفت، برق، دارایی، دفاع، بهداشت و مشاور امنیتی ملی عراق، مصطفی الکاظمی را همراهی خواهند کرد.

پرونده قضایی مقامات اماراتی، هشتگ پر بازدید دیگری است که به آن نیز پرداخته خواهد شد.

در این برنامه بدان توجه داده خواهد شد که پرونده قضایی علیه ولی عهد ابوظبی امارات به دلیل دست داشتن در شکنجه و تجاوز جنسی در یمن، باز شده است. 

همچنین بیان خواهد شد که پرونده جنایت های ولی عهد امارت ابوظبی در جنگ یمن، تحت پیگرد قرار خواهد گرفت.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی و اجرای محمدالعامری، امشب31تیر ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز