«نسیم زندگی» با رویکرد جدید در شبکه سحر

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۳۲۶۳۳
«نسیم زندگی» با رویکرد جدید در  شبکه سحر
برنامه «نسیم زندگی» با ترکیب جدید و رویکردی متفاوت از اول مرداد، میهمان اردو زبانان مخاطب شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، پخش سری جدید برنامه زنده و ترکیبی «نسیم زندگی» با رویکردی متفاوت و با «شعار همه چیز در باره یک چیز» برای ارائه اطلاعات کامل در خصوص یک موضوع مشخص، از چهارشنبه این هفته، آغاز خواهد شد. تهیه کنندگی این برنامه را رضا داستانی به عهده دارد.

در این برنامه با نگاه چند زاویه ای به یک موضوع مورد بحث با شیوه متنوع و جذاب، اطلاعات جامع و کاملی حول یک محور موضوعی، ارائه خواهد شد.

به طور مثال؛ نگاه چند زاویه ای به موضوع در بحث مربوط به شیرینی از زاویه مهارت های زندگی در شیرین کردن روابط طرفین، طرز تهیه شرینی، مضرات شیرینی و راه های مقابله با دیابت و غیره بررسی خواهد شد.

مصاحبه با افراد مختلف در رابطه با موضوع مطروحه، بخش دیگری از برنامه است که بینندگان را از نظرات مختلف مطلع می کند.

همراهی دوربین با فرد پاکستانی در سفر به شهرهای مختلف ؛ اصفهان، شیراز، قم و کاشان، بخش دیگری است که جزئیات این سفر از جمله دسترسی به اقامت  گاه ها ی این شهرها و هزینه های آن و نیز معرفی جاذبه های گردشگری و نیز صنایع دستی و غذاها و شیرینی های محلی آن شهر، از بخش های جذاب دیگر این برنامه است.

کپشن با طرح های گرافیکی در خصوص اطلاعات علمی، فرهنگی، پزشکی و غیره در چند بخش نیز اطلاعات مفیدی ارائه می کند. 

. «نسیم زندگی» با اجرای سید رضا نقوی و  ربیعه نقوی از 1مرداد ، همه روزه ساعت 18 به مدت 50 دقیقه به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه جهانی سحر خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز