پیوندی که در «به خانه بر می گردیم» رسمی می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۳۱:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۳۰۱۹
پیوندی که در «به خانه بر می گردیم» رسمی می‌شود
برنامه "به خانه بر می‌گردیم" امروز چهارشنبه اول مردادماه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) پیوندی را رسمیت می‌بخشد و ازدواج آسان و بدون جشن را علی‌الخصوص در شرایط کرونا ترویج می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، امروز ناصر محمدی و فرزانه کریم‌پور پیوند آسمانی خود را در برنامه به خانه بر می‌گردیم می‌بندند تا زندگی مشترک خود را در روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و پیش چشم همه خانواده ایران آغاز کنند و در شرایطی که به خاطر بیماری کرونا مراسم‌های جشن عروسی تعطیل و یا با حضور کم انجام می‌شود؛ همه خانواده ایران به یک عروسی دعوت شوند.

به همین  مناسبت امید معنوی شاعر و خوانننده آیینی قطعاتی را تقدیم بینندگان می‌کند. همچنین گروه همخوانی بین‌المللی ولایت و گروه ناشنوایان نغمه دستان فضای شادی را برای بینندگان عصرگاهی شبکه پنج سیما رقم خواهند زد.

اما امروز به خاطر این جشن دکتر راحله علیمرادزاده در برنامه حاضر نیست و در میز کارشناسی نیز حجت‌الاسلام مجتبی فضلی دقایقی را درباره سنت حسنه ازدواج صحبت و سپس خطبه عقد این زوج را جاری خواهد کرد.

در آشپزخانه نیز  قرار است مریم بخشی طرز تهیه شیرینی شطرنجی را آموزش دهد و در میز هنری هاله اعتصام آموزش جعبه گل و بادکنک را تقدیم بینندگان می‌کند. همچنین مهدیه میرعظیم برای این جشن باشکوه سفره عقدی تدارک دیده تا فضای دکور امروز برنامه به خانه بر می‌گردیم تفاوتی با روزهای گذشته خود داشته باشد. دیگر مربی هنری برنامه آزاده ربیعی نیز عروسک‌هایی به شکل عروس و داماد آماده کرده که در دکور برنامه قرار می‌گیرد.

برنامه "به خانه بر می‌گردیم" کاری از گروه خانواده و کودک است که امروز حوالی ساعت ۱۶:۴۵ با اجرای محمد نظری و زینب پورابراهیم از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز