این بار در صدای مراکز «شما بپرسید»

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۳۷۸۴
این بار در صدای مراکز «شما بپرسید»
برنامه رادیویی «شما بپرسید» با محوریت موضوعات و مسائل مربوط به کرونا، از چهارم مردادماه روی آنتن زنده همه رادیوهای استانی می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «شما بپرسید» عنوان برنامه‌ای است که پخش آن از چهارم مرداد ماه به طور همزمان از همه شبکه‌های رادیویی استانی آغاز می‌شود.

محور اصلی این برنامه، موضوعات پزشکی و بهداشت عمومی است که با حضور بهترین و مجرب‌ترین پزشکان در سراسر کشور، از ساعت ۱۵ تا ۱۶، به سوالات شنوندگان صدای مراکز پیرامون همه مسائل مرتبط با کووید – ۱۹ پاسخ داده می‌شود.

مخاطبان این برنامه می‌توانند سوالات خود را پیرامون موضوعات مختلف با محوریت کرونا، از طرق مختلف همچون تلفن، پیامک یا ارسال فایل صوتی مطرح کنند، همچنین بخشی هم برای بیان تجارب بیماران درگیر با کرونا و نیز افرادی که از این بیماران پرستاری می‌کنند در نظر گرفته شده است. عموم افراد هم می‌توانند از همین طریق، تجارب خود در دوران قرنطینه خانگی را با دیگر مخاطبان در میان بگذارند.

این برنامه زنده رادیویی، شنبه تا چهارشنبه هر هفته به صورت زنده روی آنتن می‌رود و علاوه بر پاسخگویی به مخاطبان، شامل بخش‌های متنوع دیگری همچون ارائه آخرین یافته‌ها پیرامون ویروس کرونا، راه‌های مقابله با ابتلاء به این بیماری بر اساس آخرین دستورالعمل‌های پزشکی در سطح جهان و همچنین راهکارهای مقابله با مشکلات روحی بیماران و اعضای خانواده آنها و همچنین شیوه‌های نوین و مبتکرانه سرگرمی در دوران قرنطینه خانگی به ویژه برای کودکان و نوجوانان است.

بخشی از این برنامه به شنوندگان اختصاص دارد بنابراین شما هم میتوانید با ارسال فایل صوتی، یا ازطریق پیامک و تلفن با این برنامه همکاری کنید، اگر بیمار بودید از تجارب خود بگویید، اگر از فرد مبتلا  پرستاری می کنید درباره چالش هایی که با آن مواجه شده اید بگویید،  و تجارب زندگی خود را در قرنطینه بادیگران به اشتراک بگذارید

«شما بپرسید» برنامه جدیدی در کنار دیگر برنامه‌های حوزه بهداشت و سلامت رادیوهای استانی است که به شکل سراسری به جدول پخش صدای مراکز اضافه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز