مجمع عمومی انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران به تعویق افتاد

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۴۸۱۸
مجمع عمومی انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران به تعویق افتاد
مجمع عمومی انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران که هفته اول مرداد برگزار می‌شود، به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا، مجمع عمومی سالانه انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران که هر سال در هفته اول مرداد برگزار می‌شود، به دلیل شرایط خاص تقارن با محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، به زمان دیگری موکول شد.

بر این اساس، انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران اعلام کرد: «اعضای انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران؛ همان طور که مستحضرید، زمان قانونی برگزاری مجمع عمومی سالانه انجمن و انتخابات هیأت مدیره جدید با وضعیت خاص شیوع کرونا مقارن شده است و از طرفی با اعلام رسمی منع برگزاری مجامع به منظور حفظ سلامت افراد، برگزاری بسیاری از مجامع (از جمله مجمع عمومی خانه هنرمندان و دیگر انجمن‌های هنری) به بعد موکول شده است.

در این راستا هیأت مدیره و بازرس دوره حاضر، ضمن هم اندیشی و با احترام به مسئولیت اجتماعی و قانونی در قبال رعایت پروتکل‌های بهداشتی متناسب با شرایط حاضر، به ناچار برگزاری مجمع عمومی را با امید بهبود شرایط و امکان برگزاری، به بعد موکول کرد.

همچنین، هیأت مدیره ضمن مشاوره با مراجع قانونی و هنرمندان پیشکسوت و … در حال چاره اندیشی برای امکان برگزاری مجمع با حداقل مخاطرات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.»

 

مهر //

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز