ابراهیم حاتمی کیا امشب با «به رنگ ارغوان» به تلویزیون می آید

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۸:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۴۸۸۹
ابراهیم حاتمی کیا امشب با «به رنگ ارغوان» به تلویزیون می آید
فیلم سینمایی «به رنگ ارغوان» برگزیده بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر با نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا امشب از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این فیلم پس از کش و قوس های فراوان در جشنواره فیلم فجر سال 1388 شرکت کرد. «به رنگ ارغوان» در چندین بخش نامزد سیمرغ شد که در انتها پنج سیمرغ بلورین در عناوینی چون بهترین فیلم، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم نامه و بهترین فیلم برداری را کسب کرد. 

داستان فیلم درباره «شفق» یکی از اعضای گروهک های سیاسی اوایل انقلاب است که برای دیدن فرزندش «ارغوان» به کشور بازمی گردد. در حالی که فرزندش دانشجوی جنگل داری است و مامور امنیتی به نام «هوشنگ» دل باخته ارغوان می شود، البته او باید به دنبال دستگیری شفق پدر ارغوان هم باشد و... 

حمید فرخ نژاد، خزر معصومی، کوروش تهامی، بهناز توکلی، رضا بابک، فرهاد قائمیان، نوال شریفی، مزدک رستمی، اسماعیل کهرم، محمدعلی اینالو، و سیدمهرداد ضیایی در «به رنگ ارغوان» با تهیه کنندگی سیدجمال ساداتیان نقش آفرینی کرده اند. 

«به رنگ ارغوان» با زبانگردانی و زیرنویس به زبان بوسنیایی توسط ارناد پانجیچ یکشنبه 5 مرداد ساعت 23:00 به وقت تهران بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز