«میزگرد سیاسی» از شبکه سحر می پردازد؛

مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۰۷:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۵۴۹۸
مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران
مزاحمت جنگنده آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران علی رغم تبیین جزییات فنی مسیر پرواز هواپیمای مسافربری از تهران به بیروت و استفاده از کریدور پروازی در برنامه امشب «میزگرد سیاسی» (کمپاس) از کانال آذری شبکه سحر بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، غیرقانونی و تروریستی بودن اقدام جنگنده آمریکایی و نقض آزادی و امنیت پرواز براساس کنوانسیون شیکاگو و سایر معاهدات بین المللی توسط آمریکا از بدیهی ترین نتایج این اقدام است. 

کاپیتان هوشنگ شهبازی به عنوان مهمان حاضر در استودیوی برنامه «کمپاس» و قربان جبرائیل کارشناس آذربایجانی از باکو به صورت تلفنی نقطه نظراتشان را مطرح می کنند. 

همچنین حضور غیر قانونی ارتش آمریکا در سوریه و حریم هوایی این کشور، سابقه اقدامات خصمانه علیه هواپیماهای مسافربری در منطقه (سرنگونی هواپیمای ایرانی در سال 1367)، ضرورت اقدامات حقوقی و دیپلماتیک به منظور محکومیت آمریکا در مجامع جهانی و لزوم اعلام موضع ایکائو در این باره از دیگر محورها و موضوعات این برنامه 45 دقیقه ای است. 

«میزگرد سیاسی» (کمپاس) دوشنبه 6 مرداد ساعت 21:30 به وقت تهران با اجرای غلامرضا صفوی و تهیه کنندگی قهرمان نورانی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز