«یادآوری» به نجات یافتگان از مرگ

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۶۰۵۰
«یادآوری» به نجات یافتگان از مرگ
مجموعه تلویزیونی «یادآوری» با کارگردانی حجت قاسم زاده اصل هر روز از شبکه الکوثر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، این مجموعه 41 قسمتی در شبکه آی فیلم تولید شده است و زبانگردانی و دوبله به زبان عربی آن هم در همان شبکه انجام شده است. «یادآوری» داستان افرادی را روایت می کند که پس از مرگ، فرصتی دوباره برای زندگی می یابند. کسانی که سرنوشت آنان را بعد از رویارویی با مرگ و بازگشت به حیات، به هم پیوند می زند؛ و اکنون، این نجات یافتگان می کوشند تا...

مجموعه ای از بازیگران ایرانی در این سریال نقش آفرینی کرده اند که از آن جمله می توان به: روزبه حصاری، امیر آقایی، مهران احمدی، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، مریم بوبانی، پرویز پورحسینی، مهوش صبرکن، مجید مشیری، مسعود رایگان، علی اوسیوند، بهناز جعفری، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، امیرحسین مدرس، پریوش نظریه، وحید جلیلوند، رحیم نوروزی، بهرام ابراهیمی، شبنم معززی، مهرداد ضیائی، قاسم زارع، خسرو فرحزادی، نبی اله پیرهادی، شیوا خسرو مهر، افشین سنگ چاپ، رضا آحادی، مهران ضیغمی و قربان نجفی اشاره کرد.

مجموعه تلویزیونی «یادآوری» که جایگزین سریال «زیرپای مادر» در جدول پخش شبکه الکوثر شده است، هر روز ساعت 17:05 به وقت تهران به روی آنتن رفته و روز بعد ساعت 5:00 بامداد تکرار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز