"دشت خاموش" در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۵۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۶۱۵۸
جشنواره بین المللی فیلم ونیز قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی دنیا و در کنار جشنواره‌هایی چون کن و برلین از مهمترین رخدادهای سینمایی اروپا و جهان است. هفتاد و هفتمین دوره این جشنواره از 2 تا 12 سپتامبر 2020 (12 تا 22 شهریور) در جزیره لیدو ونیز برگزار خواهد شد و فیلم "دشت خاموش" به نویسندگی و کارگردانی احمد بهرامی و تهیه کنندگی سعید بشیری در بخش رقابتی افق های نو (Orizzonti) این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در بخش افق های نو، که توجه ویژه به فیلم های اول و استعدادهای جوان دارد، 19 فیلم به رقابت خواهند پرداخت که علاوه بر فیلم "دشت خاموش"، فیلمهایی از کشورهایی چون ایتالیا، هند، قزاقستان، آمریکا، فرانسه، تونس، فیلیپین، استرالیا، فلسطین، یونان، مکزیک، انگلیس و چین نیز در این بخش حضور دارند. 

" دشت خاموش " دومین فیلم احمد بهرامی با بازی علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، مجید فرهنگ و تورج الوند است. فیلم داستان لطف الله مردی تنهاست که به عنوان پیشکار در یک کوره آجرپزی کار میکند و رابط میان صاحب کوره و کارگران است. صاحب کوره روزی همه کارگران را جمع کرده و خبری را به آنها میدهد که زندگی همه کارگران را دچار دگرگونی می کند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

 نویسنده فیلمنامه: احمد بهرامی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، تدوین: سحر یاوری، موزیک: فواد قهرمانی، صدابردار: هادی رضویان

پخش بین المللی فیلم " دشت خاموش" به عهده پرشیا فیلم به مدیریت علی قاسمی ست. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز