سینما آنلاین هفته؛

«خوب بد جلف ۲» را در خانه ببینید

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۷:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۶۵۰۰
«خوب بد جلف ۲» را در خانه ببینید
در پی استمرار شیوع ویروس کرونا و شرایط بحرانی سینما و فرهنگ، عوامل فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ٢: ارتش سری» تصمیم گرفتند این فیلم را همزمان با اکران سینمایی روانه اکران آنلاین کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2: ارتش سری» به تهیه کنندگی محسن چگینی و نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم‌خانی ساخته شده است که در خلاصه داستان این کمدی آمده است: گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آییش) و زیر نظر دونالد ترامپ ماموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران به عنوان گروه فیلمبرداری به ایران بفرستد. در آنجا پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان بازیگرهای فیلم ارتش سری انتخاب می‌شوند. فربد سعی در انجام عملیات است اما پژمان و سام تقریباً همه چی را به هم می‌ریزند و....

در « خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری » بازیگرانی چون پژمان جمشیدی ، سام درخشانی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا ، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، مارال فرجاد، شکیب شجره، ستاره پسیانی و علی اوجی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کاربران برای تماشا این فیلم می‌توانند با پرداخت ۱۵ هزار تومان به مدت ٨ ساعت از روز پنج شنبه ساعت ٢٠ فیلم پیمان قاسم‌خانی را تماشا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز