در جلسه هم اندیشی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاهها و مدیر شبکه قرآن

تشکیل کارگروه مشترک شورای معارف سیما و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۶:۵۷:۴۴
کد خبر: ۱۰۳۶۷۶۸
تشکیل کارگروه مشترک شورای معارف سیما و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها
دبیر شورای معارف سیما و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها بر لزوم هم اندیشی نهاد رهبری و رسانه ملی در راستای پاسخگویی به شبهه افکنی دشمنان در میان قشر دانشجو تاکید کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با حجت الاسلام و المسلمین رستمی دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین رستمی ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت:عرصه فعلی ،عرصه جنگ نرم ،جنگ اراده ها و جنگ روایت ها ، با نگاه به آینده است ، تمام هجمه های دشمن به همین دلیل است واین اهمیت موضوع رسانه را می‌رساند.

رستمی با بیان اینکه رسانه و مجموعه دانشگاه محل های تلاقی فراوانی با هم دارند از همکاری بیش از بیش دو مجموعه دانشگاه و رسانه ملی خبر داد.

در ادامه جواد شیخ اکبری گفت : با نگاهی عملیاتی ، ایجاد یک پایگاه واحد برای برنامه ریزی ، برنامه های کیفی اثر گذار ، با توجه به شرایط فعلی خواستار شد و پیشنهاد کرد ، تیم مشترکی بین شورای معارف سیما با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برای تولید محتوا برای دانشجویان ، تشکیل و فرآیند پخش این برنامه ها در بستر تلویزیون بویژه در ایام محرم فراهم گردد.

دبیر شورای معارف سیما افزود: تولید کارهای کوتاه بر حسب نیاز روز و پاسخ به شبهات به ویژه برای انتشار در فضای مجازی و شبکه های سیما با همکاری نهاد در جمع آوری سئوالات و شبهات دانشجویان در دستور کار شبکه قرآن و معارف سیما قرار گیرد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما ادامه داد:تولید و ارائه برنامه مباحثه در قالب گفتگو براساس موضوعات روز و دغدغه های دانشجویان در مباحث اعتقادی و شبهات دینی ، با حضور کارشناسان خبره و حضور دانشجویان به شکلی متفاوت و رودر رو انجام گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز