در آستانه عید سعید قربان؛

برنامه های رادیو ایران تا آغاز دهه ولایت معرفی شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۹:۴۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۳۶۹۰۷
برنامه های رادیو ایران تا آغاز دهه ولایت معرفی شد
رادیو ایران درآستانه عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت برنامه ها ی «کوی نشاط»، «زمزمه عرفات»، «صبح عید باشما»، «به افق نور و «حرفی از نام تو» را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر شبکه رادیویی ایران ویژه برنامه های متنوعی را تولید کرده است.

«کوی نشاط» با تولید یک قطعه موسیقی کرمانجی با موضوع عید قربان توسط خواننده کرمانج حامد قویدل و گروه موسیقی کوی نشاط و همچنین بخش های طنز نمایشی در خصوص گرانی قیمت گوشت، ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه نهم مرداد ساعت  به تهیه کنندگی مهدی ساعی به استقبال عید قربان رفت.

«به افق نور» با موضوع بزرگترین دارایی چیست و دارایی‌تان را در چه راهی قربانی می‌کنید؟ با حضور حجت الاسلام علیرضا سعیدیان و به تهیه کنندگی عبدالله علایی و اجرای حسن همایی نهم مرداد ساعت ۱۲:۴۵ پخش می شود.

«زمزمه عرفات» با صدای میثم مطیعی و کارشناسی حجت الاسلام رضی و به تهیه کننتدگی مرضیه طبرستانی روز پنج شنبه بعد از خبر ساعت ۱۷ از رادیو ایران پخش می شود

عیدانه گروه صبح جمعه با شما به مناسبت عید سعید قربان «صبح عید با شما»  است.  

از جمله بخش های این برنامه برگزاری جشن‌ها با شرایط کرونایی است که در نمایش ملاط آباد با حضور عباس محبی، مرتضی تبریزی، محمد یگانه و زهره کدخدازاده به این مهم پرداخته شده است.  

این برنامه جمعه دهم مرداد از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان پخش می شود 

«حرفی از نام تو» با موضوع تسلیم بودن در برابر آزمایش و امتحانات الهی روز عید سعید قربان ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز