محسن کیایی؛

زمانیکه حرف زدن از آقازاده‌ها تابو بود!

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۲۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۶۹۲۱
زمانیکه حرف زدن از آقازاده‌ها تابو بود!
محسن کیایی گفته :همه فکر می‌کنند که برادرم کارگردان بوده و من را آورده جلوی دوربین گذاشته گفته بازی کن و من پشت سر هم دارم در کارهای او بازی می‌کنم! ولی اینجوری نیست. من کارم را با نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر شروع کردم.

به گزارش گروه روی خط رسانه ها خبرگزاری برنا؛محسن کیایی نویسنده و بازیگر «هم گناه»، گفت:همه فکر می‌کنند که برادرم کارگردان بوده و من را آورده جلوی دوربین گذاشته گفته بازی کن و من پشت سر هم دارم در کارهای او بازی می‌کنم! ولی اینجوری نیست. من کارم را با نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در تئاتر شروع کردم. اولین نمایشی که بازی کردم نمایش «نقش‌خوانی» بود. من آن موقع ۱۷ سالم بود و برای همان کار جایزه یک بازیگری گرفتم.

من و مصطفی هر فیلمی ساختیم سعی کردیم موضوعات و اتفاقات روز را به تصویر بکشیم. زمانیکه ما درباره آقازاده‌ها و اختلاس فیلم ساختیم هیچ کس راجع به این موضوع حرف نمی‌زد؛ ما در «خط ویژه» این کار را کردیم. یا در «بارکد» در مورد مدل جوان‌های امروزی و چیزهایی که الان دوست دارند حرف زدیم. در سریال «هم گناه» هم این اتفاق افتاده و ما مسائل مختلف روز جامعه را به تصویر کشیدیم.

یک کمدی ۳۰ قسمتی برای تلویزیون نوشتم که به زودی جلوی دوربین می‌رود. به نظرم الان سریال ساختن در تلویزیون خیلی سخت است و محدودیت‌هایش بیشتر شده. تلویزیون از یک زمانی خیلی سلیقه‌ای پیش رفت و دایره محدودیت‌ها هر چقدر تنگ‌تر و نگاه‌های مختلف حذف شد، آدم‌ها از آن فاصله گرفتند.

نوید محمدزاده دوست خیلی قدیمی من است. تقریبا از سال ۸۳ با هم دوست هستیم، اما الان کمتر همدیگر را می‌بینیم. ما در جشنواره‌ای با هم آشنا شدیم که در کرج برگزار می‌شد. من و دو نفر از دوستانم داور بودیم و به نوید جایزه یک بازیگری دادیم. از همان لحظه با هم رفیق شدیم. نوید بازیگر بسیار با استعداد و انسان خوش قلبی است.

قصه «هم گناه» را برای ۵۰ قسمت طراحی کرده بودیم. آن قصه‌ در این ۲۴ قسمت هم تمام می‌شود اما اگر فرصت و زمان را به یک فیلمنامه نویس بدهند و او را (من یا فیلمنامه نویس دیگر) تامین بکنند، می‌تواند تا فصل سوم ادامه داشته باشد.

خیلی دوست دارم خودم هم کارگردانی کنم. نه اینکه فقط یک هیجان یا تجربه باشد. دغدغه‌ام است و برایش فکر دارم. بازیگری را خیلی دوست دارم ولی احساس می‌کنم کارهایی که باید در بازیگری انجام بدهم را هنوز نکردم.

 

کافه آپارات //

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز