حمید منوچهری مهمان ویژه «پرنیان صدا»

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۷:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۷۲۸۳
حمید منوچهری مهمان ویژه «پرنیان صدا»
«حمید منوچهری»، بازیگر، دوبلور و گوینده پیشکسوت رادیو مهمان این هفته رادیو پیام در «پرنیان صدا» است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «پرنیان صدا» از  بخش های متنوع و مختلف مسابقه، معرفی و گفتگو با پیشکسوتان رادیو، پخش موسیقی های نوستالوژیک و... تشکیل شده است.

بنا بر این گزارش، این برنامه جمعه شبها از ساعت 22 الی 2 بامداد بصورت زنده با اجرا وگویندگی سعید توکل به روی آنتن می رود.

میهمان ویژه این هفته «پرنیان صدا» حمید منوچهری متولد ۱۳۲۰ تهران است، وی در سال ۱۳۳۶ در ۱۶ سالگی به تشویق دوست خود هوشنگ کاظمی با نمایش‌های رادیویی آشنا و یک سال بعد برای فراگیری رازهای کار تئاتر افتخار شاگردی رفیع حالتی را پیدا کرد او در همان سال نیز از طریق هوشنگ کاظمی با حرفه دوبلاژ آشنا شد.

در سال۱۳۴۲ توسط نصرت‌الله محتشم کارش رادررادیوآغاز کرد. منوچهری در سال ۱۳۵۱ کارگردانی برنامه کودک رادیو را به عهده گرفت و تا سال ۱۳۵۷ چند برنامه دیگر را نیز کارگردانی کرد. از سال ۱۳۶۰ تا سال ۱۳۶۵  کارگردانی برنامه صبح جمعه با رادیو را به عهده داشت، بعد از آن در برنامه عصر جمعه و برنامه‌های ویژه رادیو به کارگردانی و ایفای نقش پرداخت منوچهری در فیلم‌های سینمایی «مشت و تفنگ شکسته»، «شیطان صفتان»، «مأموریت»، «چهره دوم»، «سقوط»، «جغدها» و مجموعه تلویزیونی «یکی از این روزها»، «داستان یک زندگی» و «معمای شاه» نیز حضور فعال داشته‌است.

همزمان باپخش زنده «پرنیان صدا» از بخش شبانگاهی رادیوپیام  این برنامه ازطریق سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا بصورت زنده و تصویری پخش می شود. مخاطبان این برنامه برای مشارکت در این برنامه می توانند تصاویر و صوت های قدیمی رادیو را که در آلبوم های شخص شان دارند با سایر مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور از طریق درگاه های ارتباطی رادیوپیام به اشتراک بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز