در میهمانی به خانه بر می‌گردیم صورت گرفت؛

تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت استان تهران

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۳۷۷۰۴
تقدیر و تجلیل از مدافعان سلامت استان تهران
ویژه‌برنامه مهمانی به خانه بر می‌گردیم با دعوت از دکتر حسین کرمان‌پور مسئول اورژانس بیمارستان سینا از وی و چهار پرستار و نیروهای کادر درمان بیمارستان‌های مختلف شهر تهران که در مبارزه با کرونا و کمک به مردم تلاش شایسته‌ای داشتند، تجلیل کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ میهمانی به خانه بر می‌گردیم روز جمعه دهم مرداد بخش ویژه‌ای را به تجلیل از زحمات ارزنده کادر درمانی اختصاص داد، تیم محتوایی برنامه با دعوت از استاد رضایی و همسرشان که همه آثار خود را به کادر درمان اهدا کرده‌اند تا گوشه‌ای از زحماتشان را جبران کرده باشند، درباره دغدغه مردم در تجلیل از خادمان مبارزه با کرونا گفت و در ادامه با دعوت از حسین کرمان‌پور رئیس اورژانس بیمارستان سینا که مدتی درگیر بیماری کرونا بود از دغدغه های کادر درمانی صحبت شد.

اما بخش ویژه این برنامه به تجلیل از پرستارانی بود که در بیمارستان‌های مختلف تهران ساعت‌ها برای بیماران کرونایی تلاش ویژه‌ای انجام دادند. بر همین اساس چهار پرستار دعوت شده و با اهدای تابلوهایی از استاد رضایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

لازم به توضیح است که استاد میرزایی به اتفاق همسرش توانسته‌اند با هنر خود که نقاشی و خطاطی هست از جهادگران حوزه سلامت تقدیر کنند و همچنان به این کار خود ادامه بدهند.

گفتنی است دکتر سیدمحمود انوشه پژوهشگر، نویسنده و مدرس دانشگاه نیز در خلال برنامه دقایقی با تکنیک حال خوب و کنترل استرس برای بینندگان راهکارهایی را در این زمینه ارائه داد. همچنین طبق وعده‌ای که با بینندگان بسته شده بود در روز عید قربان خطبه عقد پیوند آسمانی دو زوج جوان در این برنامه خوانده شد.

اما برنامه مهمانی به خانه برمی‌گردیم با دعوت از «مسعود مفیدی» خواننده ترکمانی و «احد تابع‌خیام» خواننده آذری‌زبان سعی کرد لحظات شادی را برای بینندگان در روز عید قربان فراهم کند.

لازم به ذکر است اجرای این برنامه برعهده فریبا باقری و سیدمرتضی حسینی بود و مهدی مریخ علاوه بر نوازندگی قطعات موسیقی را نیز با سیدمرتضی حسینی اجرا کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز