به روایت پرس تی وی؛

ترور سیاسی روزنامه نگاران در اسرائیل

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۹۵۵۴
ترور سیاسی روزنامه نگاران در اسرائیل
موضوع ترور سیاسی و اخراج روزنامه نگاران به دلیل مخالفت با سیاست های نتانیاهو در اسرائیل در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به اقدامات اخیر بنیامین نتانیاهو علیه خبرنگاران و روزنامه نگارانی که از او و سیاست هایش انتقاد کرده اند از جمله اخراج و حمله به این افراد به واکاوی دلایل این اقدامات از سوی نتانیاهو و ارتباط آن با افشاگری های برخی روزنامه نگاران از فساد مالی وی در سال های اخیر می پردازد.

در این برنامه ضمن مروری بر انتقادهای نتانیاهو از برخی روزنامه نگاران و درخواست وی از حامیانش برای بی اعتبار کردن این افراد، نقش روزنامه نگاران و خبرنگاران اسرائیلی در افشای فسادهای نتانیاهو، اخراج خبرنگارانی همچون باراک راوید و آکیوا نویک از شبکه 13 رژیم صهیونیستی و امنون آبراموویچ از کانال 12 این رژیم و دلایل آن از جمله اظهارنظر درخصوص مسائل پیرامون روابط سران رژیم صهیونیستی با همتایان آمریکایی و اروپایی خود را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

همچنین واکنش اهالی رسانه در رژیم صهیونیستی نسبت به اقدامات اخیر نتانیاهو از دیگر محورهای مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسرائیل» چهارشنبه 15 مرداد ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00 ، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز