در برنامه «بازار» از شبکه هیسپان تی وی می بینیم؛

گردشگری و میمان نوازی از گردشگران خارجی

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۰۱۵۵
گردشگری و میمان نوازی از گردشگران خارجی
برنامه «بازار» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته به صنعت میهمان نوازی و گردشگری در ایران اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه این هفته «بازار»به بررسی صنعت میهمان نوازی  و گردشگری در ایران و مشاغل مرتبط با آن می پردازد. ایران بالقوه می تواند میزبان 40 تا 50 میلیون گردشگر در سال باشد.هر ساله ایران پذیرای بیش از نیم میلیون گردشگر پزشکی است که درآمد سالیانه ای بالغ بر 1.2 میلیارد دلار برای کشور دارد. این کشور همچنین یکی از قطب های گردشگران مذهبی در سراسر دنیا نیز محسوب می شود.

در این برنامه همچنین وضعیت هتل ها و اقامتگاه ها در ایران مورد بررسی قرار می گیرد ،اقامت مهم ترین وجه برای هر مسافر است. برخی از هتل ها مشابه خانه هستند. برخی دیگر مناسب ماجراجویی و احساسات دیگر است.هتل ها  فرصتی برای لذت بردن و منحرف کردن خود از نگرانی های زندگی روزمره است از بلندترین هتل جهان  تا هتل هایی که با استقبال زرافه ها رو به رو می شوند.در این برنامه همچنین برای آشنایی بیشتر با این بخش، از یکی از هتل های متعلق به گروه پارسیان بازدید می شود.

کریستینا لیوا اجرای برنامه «بازار» را بر عهده دارد و پنجشنبه ساعت 5:30 بامداد،  شنبه 03:30 و 10  صبح و یکشنبه 8 صبح به وقت تهران  به زبان اسپانیایی روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

 

نظر شما
پرونده ویژه