ویژه‌برنامه به خانه بر می‌گردیم برای عید ولایت

از برگزاری جشن ازدواج تا معرفی پزشکان زحمت‌کش بخش کرونا

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۱:۳۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۴۰۷۲۴
از برگزاری جشن ازدواج تا معرفی پزشکان زحمت‌کش بخش کرونا
برنامه میهمانی به خانه بر می‌گردیم روز جمعه و شنبه ۱۸ و ۱۹ مردادماه به مناسبت عید سعید غدیر خم با حال و هوای عیدانه بر روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه میهمانی به خانه بر می‌گردیم طی این دو روز با اجرای سیدمرتضی حسینی و فریبا باقری و نوازندگی مهدی مریخ با مدت زمان بیشتر و دعوت از خوانندگان مطرح بر روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت تا صبح مفرحی را برای بینندگان خود فراهم سازد. 

عوامل این برنامه برای بخش کارشناسی این دو ویژه‌برنامه با دعوت از دکتر احمد حلت روانشناس برجسته کشور سعی بر ریتمی تندتر و شادتر حتی برای توصیه‌های زندگی بهتر و حال خوب کرده‌اند.

اما در این دو روز خوانندگان مطرحی همچون محسن میرزاده و امید جهان و گروه بندری خلیج‌فارس حضور دارند تا در جشن بزرگ شیعیان موسیقی‌هایی از شمال شرق کشور تا جنوب و خلیج همیشگی فارس برپا و اجرا شود.

در آشپزخانه هم دو بانوی سید در دو روز متفاوت حضور دارند و در روز جمعه منصوره‌سادات حسینی و در روز شنبه و در روز عید غدیر خم صدیقه‌سادات حسینی بساط شیرینی این جشن را فراهم می‌سازند.

در بخش‌های هنری این دو روز نیز هنرمندانی با سن‌ها و هنرهای مختلف و متفاوت حضور دارند. در روز جمعه فاطمه دهقان‌نژاد هنرمند نوجوان با هنر نقاشی با آبرنگ و اکرم سمیعی با هنر نقاشی‌خط  تابلوهایی را خلق خواهند کرد. اما در روز شنبه که چندین عروس و داماد در برنامه حاضر هستند؛ مهدیه قضاوی به همراه مادرش معصومه اوسطی که در هنر هدیه‌های خاص عروسی صاحب سبک هستند، هدایایی را برای زوج‌های حاضر در برنامه تدارک دیده‌اند. اما در روز عیدغدیر میزبان ریاست محترم بیمارستان امام خمینی(ره) به عنوان بیمارستانی که در خدمت بیماران کرونایی هست خواهیم بود و همزمان چند مزشک بخش کرنا  نیز در برنامه حضور خواهند یافت.

اما به حز این میهمانان روز شنبه  زینب‌سادات ابوابی هنرمند گلدوزی برجسته برنامه به خانه بر می‌گردیم حاضر و یک کار مناسبتی را تهیه خواهد کرد. 

گفتنی است برنامه میهمانی به خانه بر می‌گردیم طی دو روز جمعه و شنبه حوالی ساعت ۱۰ صبح به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز