پیام تبریک دکتر علی دارابی به مناسبت روز خبرنگار؛

رسالت خبرنگار متعهد امانتداری و رعایت اخلاق حرفه ای است

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۱:۳۶:۴۹
کد خبر: ۱۰۴۰۷۲۵
رسالت خبرنگار متعهد امانتداری و رعایت اخلاق حرفه ای است
معاون امور استان‌های رسانه ملی، پیام تبریکی را به مناسبت هفدهم مرداد خطاب به خبرنگاران صادر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دکتر علی دارابی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار، پیام تبریکی را خطاب به اهالی رسانه صادر کرد.

در متن پیام معاون امور استان‌ها آمده است: در عصر تکثر رسانه‌ها و رقابت تنگاتنگ در فضای مجازی، رسالت خبرنگار متعهد و اخلاق‌مدار، انتقال سریع، صحیح و به موقع اطلاعات با رعایت امانت و اخلاق حرفه‌ای است. 

وی تصریح کرده است: هفدهم مردادماه روز خبرنگار، فرصتی برای تجلیل از تلاش‌های جهادی و خستگی‌ناپذیر خبرنگارانی است که هنر، عشق و تعهد را در خدمت تعالی ارزش‌های انسانی، ایمانی و رسالت حرفه‌ای به کار گرفته‌اند و هماره پا به پای مردم، در دل حادثه‌ها و رخدادهای تلخ و شیرین، خوش درخشیده و افتخار آفریده‌اند.

دکتر دارابی در بخش دیگری از این پیام با بیان اینکه امسال روز خبرنگار را در حالی گرامی می‌داریم که جهان درگیر مبارزه با ویروس منحوس کووید 19 است عنوان کرده است: در این میان تلاش رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد در آگاهی‌بخشی و کمک به کادر پزشکی و درمانی ستودنی است. 

معاون امور استان های صداوسیما در پایان با اشاره به همزمانی روز خبرنگار با عید خجسته غدیر خم، ضمن تبریک این ایام به خبرنگاران، از تلاش مجاهدانه و بیدریغ آن ها در اطلاع‌رسانی از تولیدات رسانه ملی به ویژه برنامه‌های شبکه‌های استانی صدا و سیما قدردانی کرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه