«فرحزاد» با فضایی شاد روی آنتن رادیو تهران

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۲۵۰۱
«فرحزاد» با فضایی شاد روی آنتن رادیو تهران
برنامه جدید«فرحزاد» از رادیو تهران عصرهای جمعه، به مدت دو ساعت با آیتم های شاد مهمان خانه های مردم است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ؛سحر جولائی تهیه کننده و سردبیر برنامه جدید «فرحزاد» ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه «فرحزاد» کاری از گروه ورزش، تفریحات و سرگرمی رادیو تهران که عصرهای جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه به منظور سرگرم سازی و خلق لحظات مفرح و شاد برای عصرهای جمعه خانواده ها در نظر گرفته شده است که با آیتم های متنوع و متعدد در قالب طنز ارائه می شود.

به گفته این تهیه کننده، یکی از آیتم ها به نام «صندلی داغ» طراحی شده است که با عنوان «فیتیله پیچ» روی آنتن می رود. در این بخش مهمانانی از حوزه های مختلف از جمله سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان و… حضور می یابند.

وی افزود: ما بخشی ویژه مخاطبان طراحی کرده ایم و این مردم هستند که مشکلات و مسائل سطح شهر را ارائه می دهند، ما «گوش به زنگ» هستیم.

جولائی با توضیحات بیشتر ادامه داد: تلاش ما بر این که برنامه فرحزاد که عصرهای جمعه پخش می شود، در فضایی شاد و تفریحی و خانوادگی روی آنتن برود؛ ما در آیتمی با عنوان«گربه گوره» در قالب طنز ماست مالی اتفاقات و اخبار را خواهیم داشت. مخاطبان در بخشی با عنوان «سر خط ته خط» صحبت ها و گفتگوهای دو تا دوست از شمال و جنوب شهر را خواهند شنید یا در آیتم «تپق و چپق» همان طور که از عنوان این بخش مشخص است تپق های افراد معروف را پخش خواهیم کرد.

از دیگر آیتم های برنامه می توان به «گرمابه گلستان» که مسئولان شهری تصمیمات مملکتی را می گیرند و «خبر سوخته» که صحبت های داخل تاکسی است و «سواریخ و تواریخ» که درباره شخصیت های قدیمی با اجراهای امروزی است یا «اندوسکوپی» که درباره اتفاقات و ماجراهایی که از بالا به آن نگاه می شود و…

سحر و نوید جولائی تهیه کننده، مهبد قناعت پیشه و علی تسنیمی گوینده، محمدرضا میرحسینی گزارشگر، فرشید کارگزاری دستیار تهیه کننده و آیتم ساز، نوید عظیمی، علی بنه و حمید پارسا نویسنده، امیر رضا زاده و پگاه ماسوری آیتم ساز و شادی شیخ زاده هماهنگی عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز