مهدیه عرب اعلام کرد؛

آلبوم دکلمه-آواز راز بزودی در فضای اینترنتی منتشر می شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۲۹۸۵
آلبوم دکلمه-آواز راز بزودی در فضای اینترنتی منتشر می شود
آلبوم دکلمه- آواز راز با صدای مهدیه عرب ترانه سرای مطرح کشور و با همکاری چندتن از خوانندگان نامدار ایرانی بزودی در فضای اینترنتی منتشر می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این آلبوم که پیش از این قرار بود به صورت نسخه DVD منتشر شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت اینترنتی عرضه خواهد شد.

مهدیه عرب در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: آلبوم من با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور منتشر می شود. حدود یکسال طول کشید که این مجوز را دریافت کنم چون برای اولین بار است که آلبومی به صورت دکلمه و آواز به این شکل ضبط می شود.

عرب افزود: راز، چکیده ای از ۲۰ سال تلاش من در عرصه ترانه سرایی است. اسم این آلبوم نام همکاری قطعه ای با صدای سعید شهروز عزیز است که در آلبوم پسرم منتشر شد. این ترانه در زمان خودش خیلی سر و صدا کرد و بسیار خاطره انگیز است.

در این آلبوم در کنار من خوانندگانی مانند مهدی یغمایی، علیرضا قرائی منش، بابک برهانی، امیررضا زمانی و سعید شهروز حضور دارند. این خوانندگان مجددا این آثار را بازخوانی کرده اند و من آنها را دکلمه کردم. کارها کاملا آهنگسازی میکس و مستر شده است‌ و پیمان ملکی و مهدی مریخ کار آهنگسازی و صدابرداری این آلبوم را برعهده داشته اند. همچنین علی حمصیان کارگردانی تیزر کلیپ را برعهده داشت.

این ترانه سرای مطرح کشور ادامه داد: یک مراسم رونمایی باشکوه در فرهنگسرای ارسباران، برای این آلبوم تدارک دیده شده بود، همراه با اجرای زنده پیانو، تیزر و کلیپ و بنرهای آن آماده و چاپ شده بود. اما دقیقا صبح روزی که همه کارهای دعوت و... در حال انجام بود بخشنامه ای آمد که در هیچ فرهنگسرایی نمی توان مراسمی برگزار کرد و علیرغم هزینه‌هایی که انجام شده بود مراسم ما کنسل شد. طی گفتگوهایی که با رسانه های مختلف داشتم قرار بود نیمه دوم فروردین آلبوم را منتشر کنم، اما با ورود موج دوم کرونا این اتفاق رخ نداد.

مهدیه عرب افزود: امیدوارم در آینده نزدیک شرایط برای جشن امضا و توزیع فیزیکی آلبوم مهیا شود. در حال حاضر تصمیم بر این شد که به صورت اینترنتی آلبوم را منتشر کنم که در دسترس علاقمندان قرار گیرد. علاقمندان با پرداخت مبلغ بسیار پایینی می توانند این آلبوم ماندگار را تهیه کنند و امیدوارم از شنیدن آن لذت ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز