امیر پورکیان دومین سریالش را برای نمایش خانگی می سازد

۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۳۴۹۶
امیر پورکیان دومین سریالش را برای نمایش خانگی می سازد
امیر پورکیان کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای برای تولید در شبکه نمایش خانگی هستم.

به گزارش گروه روی خطرسانه ها خبرگزاری برنا؛امیر پورکیان کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای برای تولید در شبکه نمایش خانگی هستم. او افزود: موضوع این اثر اجتماعی است، نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده خودم خواهد بود، بخش اول آن ۲۶ قسمت و لوکیشن‌ها در تهران و ترکیه است.

پورکیان با اشاره به آخرین وضعیت اکران «آینده» بیان کرد: منتظر یک موضوعی هستم، به همین علت سکوت کردم و چیزی نمی‌گویم، ولی اگر آن اتفاق نیفتد متاسفانه مجبور می‌شوم چیز‌هایی را بگویم که نباید بگویم.

فیلم سینمایی «آینده» به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی سید ضیاء هاشمی است. پانته آ بهرام، کامبیز دیرباز، امیر جعفری، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، علی استادی، شیرین یزدان بخش، لادن ژاوه وند و بهاره افشاری در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

تدوین «آینده» را امیر پورکیان و زهره احمدی توچایی به طور مشترک انجام داده‌اند. «آینده» فیلمی اجتماعی با نگاه به خانواده و پرداخت به آسیب‌های پنهان و روابط است. در خلاصه این فیلم آمده است: آینده نوزاد مادری‌ است به نام امروز که فردا متولد می‌شود.

تهیه کننده همکار و سرمایه‌گذار «آینده» بر عهده سیاوش امین پور است.

.

 

نظر شما
پرونده ویژه