برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۴۰۱۱
برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد
۲ نمایش جدید در تالارهای چهارسو و سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می روند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تالارهای چهارسو و سایه مجموعه تئاتر شهر طی هفته جاری میزبان ۲ نمایش جدید به کارگردانی آرش دادگر و مسعود طیبی هستند.

«اودیسه ۲۰۲۰» عنوان تازه ترین نمایشی است که از روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر در تالار چهارسو به صحنه می رود.

در نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان به صحنه می رود. امین طباطبایی، آرش دادگر و ندا حبیبی به عنوان بازیگر حضور دارند.

به گفته آرش دادگر نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» یک روایت نمایشی متفاوت درباره جنگ تروا و سازنده اسب چوبی است که «اولیس» شخصیت نمایش پس از ۱۰ سال آوارگی به خانه باز می گردد.

در تالار سایه نیز نمایش جدید دیگری به نام «فقط چهل روزه بودم» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی از روز جمعه ۲۴ مرداد ماه اجرای خود را آغاز کرد.

«فقط چهل روزه بودم» داستان زندگی زنی است که چهل روز با روح همسر نویسنده اش که در اثر کرونا فوت کرده، زندگی می کند و حالا  نقطه اوج داستان در چهلمین شب رخ می دهد.

در این نمایش که ساعت ۱۹ به مدت زمان ۴۵ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان روی صحنه می رود، ایمان‌ میرهاشمی و آرزو صفی‌یاری به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «جوادیه (بیست متری)» به نویسندگی کهبد تاراج، کارگردانی رضا بهرامی و بازی آرش فلاحت پیشه، آیه کیانپور، امیر عدل پرور، هومن بنایی که از روز ۱۶ مرداد ماه اجرای خود را در تالار قشقایی تئاتر شهر آغاز کرده است، ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان به اجرای خود ادامه می دهد.

این اثر نمایشی قصه چهار نفر از بچه محله های جوادیه تهران است که در دهه شصت هر کدام زندگی خود را داشته اند و در حال حاضر که آنها مرده اند به محله خود می آیند و روایت خاطرات محله و زندگی شان را در گذشته مرور می کنند.

 

نظر شما