در بیستمین جشن حافظ؛

مریلا زارعی و مصطفی زمانی بهترین بازیگران درام تلویزیونی

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۴۴۵۷
مریلا زارعی و مصطفی زمانی بهترین بازیگران درام تلویزیونی
تندیس حافظ «بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی» برای نقش‌آفرینی در مجموعه «مانکن» به مریلا زارعی اهدا شد و تندیس حافظ «بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی» به مصطفی زمانی برای بازی در سریال «نهنگ آبی» اهدا شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مریلا زارعی پس از دریافت جایزه‌اش گفت: از هیات داوران به ویژه خانم معماریان که این جشن را برگزار می‌کنند تشکر می‌کنم. این چهارمین تندیس من از این جشن است و همیشه خاطره خوبی از آن داشته‌ام چرا فضا و خانواده سینما احساس دین به این جشن دارند. اخیراً ماه چهره خلیلی، آقای کشاورز، آقای سینایی و… را از دست دادیم و جای همه این عزیزان خالی است.

زارعی در ادامه با آرزوی شکوفایی برای فرزندان علی معلم گفت: خانم معماریان خیلی دوستتان دارم و به عنوان یک زن در سینمای ایران به شما افتخار می‌کنم

در بخش بعدی تندیس «بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی به مصطفی زمانی برای نقش‌آفرینی در سریال نمایش خانگی «نهنگ آبی» اهدا شد.

زمانی در این بخش گفت: جای علی معلم خالی است؛ از هیات داوران و ساعد سهیلی تشکر می‌کنم که یک بازیگر درجه یک است. یک تشکر ویژه از پزشکان و پرستاران دارم که در این روزهای سخت زحمت می‌کشند. قدردان آن‌هایی هستم که با این بیماری می‌جنگند و آن را شکست می‌دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز