در بیستمین جشن حافظ؛

جایزه بهترین بازیگر مرد سینمای ایران برای نوید محمدزاده و هوتن شکیبا

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۴۴۴۷۱
جایزه بهترین بازیگر مرد سینمای ایران برای نوید محمدزاده و هوتن شکیبا
نوید محمدزاده و هوتن شکیبا بهترین بازیگران مرد سینمای ایران در بیستمین جشن حافظ معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نوید محمدزاده که برای بازی در فیلم سینمایی «سرخ‌پوست» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد سینمای ایران در بیستمین جشن حافظ شد، طی سخنانی اظهار داشت: از خانواده معلم ممنونم برای این مراسم که هرچند خلوت است اما نشان می‌دهد که چراغ سینما روشن است. تا بحال از جشن حافظ چهار تندیس دریافت کرده‌ام و خوشحالم برای «سرخپوست» هم این جایزه را دریافت می‌کنم. وقتی اسم خودم را در این لیست دیدم خوشحال شدم که اسمم کنار افرادی است که از بزرگان این حرفه هستند. این تشویق بی نظیر است که بتوانم قدم‌هایم را محکم‌تر بردارم.

دیگر جایزه این بخش را نوید محمدزاده با بیان این جمله که هوتن شکیبا جزو سه دوست برتر زندگی‌اش است، به او اهدا کرد. شکیبا این جایزه را برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» دریافت کرد.

هوتن شکیبا هم طی سخنانی اظهار داشت: «فوق لیسانسه‌ها» و «شبی که ماه کامل شد» از کارهایی است که در کارنامه‌ام بسیار دوست دارم و شیرینی این جایزه برای من دوچندان شد که آن را کنار نوید این جایزه را دریافت کردم. ارزش معنوی این جایزه را به پدر و مادرم اهدا می‌کنم، چند ماه است که از خانواده‌ام دور هستم و امیدوارم این ویروس منحوس از کشور برود و وضع اقتصادی مردمم خوب باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز