تغییر برنامه های شبکه سه به خاطر فوتبال؛

در عصر جدید امشب چه خبر است / ببینید

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۲:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۴۶۸۹
در عصر جدید امشب چه خبر است / ببینید
قسمت نهم از دور دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران، امشب و فرداشب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت؛ برنامه‌ای که تنوع بالایی در رشته‌های شرکت‌کننده‌ها دارد و بینندگان، طیف رنگارنگی از استعدادها را خواهند دید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این قسمت، گروه بچه‌ شهر، نمایشی با الهام از کمدی‌های صامت کلاسیک را با حرکاتی روی میله معلق ترکیب کرده‌اند، یونس مسعودی و دو کودک شیرینش، حرکات تعادلی تازه‌ای را در تعاملی خانوادگی به صحنه آورده‌اند، محمد پرویزی، قطعه‌ای کردی و پراحساس را اجرا می‌کند، علی حضرتی و خواهرش که با گریمی متفاوت ظاهر شده، حرکات ورزشی جدیدی آماده کرده‌اند و صالح سخندان، در دو حوزه چیدمان پرسپکتیو اجسام و نقاشی خلاقانه و معناگرا، به صحنه می‌آیند تا استعداد و مهارت خود را به محک آزمون بگذارند.

قسمت نهم از دور دوم برنامه عصر جدید یکشنبه و دوشنبه هفته جاری حوالی ساعت 23 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

این در حالی است که به دلیل نزدیک شدن به ایام عزاداری محرم، دست اندرکاران برنامه تصمیم گرفتند مرحله ماقبل نیمه نهایی را پیش از آغاز ماه محرم پخش کنند و برای همین در یک کنداکتور فشرده چهار روز در هفته برنامه روی آنتن رفت اما به دلیل پخش مسابقه فوتبال در روز شنبه؛ این برنامه با تغییرات زمانی روی آنتن می رود.

احسان علیخانی شب گذشته و در بیستمین دوره جشن حافظ به عنوان چهره برتر تلویزیون به خاطر تهیه برنامه عصر جدید معرفی و تندیس این جشن را دریافت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز