در برنامه «بازار» از شبکه هیسپان تی وی می بینیم؛

مروری بر ذخایر تولید قیر و داروسازی در ایران

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۶۴۷۷
مروری بر ذخایر تولید قیر و  داروسازی در ایران
برنامه «بازار» از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی این هفته به یکی از منابع سودآور ایران ، قیر و همچنین شرکت داروسازی سیتاژن اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه این هفته «بازار»به بررسی یکی از منابع سودآور ایران ، قیر   می پردازد و اینکه چگونه این مزایا در اقتصاد ایران اعم از داخلی و بین المللی تاثیرگذار است. همچنین خواهیم دید که چگونه این محصول تولید می شود و بازیگران اصلی صنعت تولید و استخراج قیر ایران چه کسانی هستند.

 قیر در ذخایر طبیعی یافت می شود و یا می تواند محصولی تصفیه شده باشد. استخراج قیر از زمین دشوار است ، اما به طور طبیعی می تواند در نشت نفت از سطح زمین نیز حباب کند. ایران دارای یک چشمه قیر طبیعی ، واقع در استان ایلام ، در مرکز ایران است..

بخش دیگر این برنامه بازدید از شرکت داروسازی سیناژن خواهد بود که یک شرکت دارویی بزرگ ایرانی است و داروهای بیوسیمیلار و  معرف های تشخیص طبّی آزمایشگاهی تولید می کند. 

کریستینا لیوا اجرای برنامه «بازار» را بر عهده دارد و این برنامه پنجشنبه ساعت 5:30 بامداد به وقت تهران روی آنتن هیسپان تی وی می‎رود و در همان روز ساعات ، 10:30،14و19:30  و در روز جمعه ساعت 13:30و 17:30 بازپخش می‎شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز