انداز جهان» کانال اردوی شبکه سحر می پردازد؛

احکام صادره غیر قانونی دادگاه لاهه در مورد حزب الله

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۶۵۸۱
احکام صادره غیر قانونی دادگاه لاهه در مورد حزب الله
غیر قانونی بودن دادگاه لاهه و عدم پذیرش احکام صادره در مورد حزب الله و حاکمیت لبنان در این برنامه از «انداز جهان» بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛در برنامه امشب «انداز جهان» با حضورکارشناسان  سیاسی، نگاهی به احکام صادره در دادگاه لاهه در مورد حزب الله و حاکمیت لبنان خواهد شد . 

همچنین بیان خواهد شد که وکیل مدافع تسخیری متهمان با رد اتهامات تاکید کرده است که این اتهامات بر اساس فرضیه های غیر متقن و اثبات نشده است. 

مواضع برخی کشورها با فشار بر شورای امنیت و دخالت در ایجاد این دادگاه غیر قانونی و تاثیر بر احکام صادره دادگاه و همچنین موضع گیری حزب الله در این رابطه از جمله مباحث مهمی است که تشریح خواهد شد.

بررسی شواهد در مقصر نبودن حزب الله در ترور رفیق حریری؛ نخست وزیر لبنان و دست داشتن عناصر وابسته به حزب الله و هم پیمان سوریه که به صورت خودسرانه در ترور حریری دست داشته اند نیز از موضوعاتی است که به آن پرداخته خواهد شد. 

«انداز جهان» به تهیه کنندگی ؛ سید حسام مهاجری و اجرای علی عباس رضوی، 29 مرداد ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به طور زنده به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

 

نظر شما