قدردانی رییس جهاد دانشگاهی از رئیس سازمان صداوسیما؛

درک عمیق رسانه ملی از خودباوری ملی و اهمیت تحقق جهش تولید

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۶۸۱۳
درک عمیق رسانه ملی از خودباوری ملی و اهمیت تحقق جهش تولید
​رئیس جهاد دانشگاهی در نامه به دکتر علی عسکری با قدردانی از حمایت رسانه‌ای رسانه ملی از این نهاد در چهلمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، این سطح از همکاری را «نشأت گرفته از آگاهی و درک عمیق از خودباوری ملی و اهمیت فوق‌العاده تحقق جهش تولید به ویژه در حوزه دانش بنیان» توصیف کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی در نامه به دکتر علی عسکری از همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی که بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی در اختیار این نهاد قرار داد، قدردانی کرد.

در نامه‌‌ی رئیس جهاد دانشگاهی آمده است: «بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از جنابعالی که با تدبیر شایسته و نشأت گرفته از آگاهی و درک عمیق از خودباوری ملی و اهمیت فوق‌العاده تحقق جهش تولید به ویژه در حوزه دانش بنیان، متعهدانه و سخاوتمندانه بستر رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای را همزمان با چهلمین سال تشکیل جهاد دانشگاهی در اختیار این نهاد قرار دادید، ابراز می‌نمایم. 

امروز، محققان جهاد دانشگاهی خرسند از این سطح همکاری، حمایت و اقدام ارزشمند رسانه ملی و دلگرم از بازخوردهای مردمی، مصمم‌تر از قبل در راه دستیابی به فناوری‌های پیشرفته و ساخت و تولید محصولات استراتژیک فنی در حوزه‌های مختلف علوم گام بر می‌دارند.

لازم می‌دانم بار دیگر از جنابعالی و همکاران پرتلاش‌تان در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حق‌شناسی نموده و عافیت و سربلندی شما عزیزان را از خداوند سبحان مسألت نمایم».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز