قصه دختری که پایش روی مین رفت اما به قهرمانی رسید

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۶۸۵۷
سری جدید برنامه «مکث» ویژه ماه محرم با آیتم‌ها و قصه‌های جذاب و شنیدنی از جمعه و همزمان با اولین روز از دهه محرم هرشب از شبکه دو سیما ساعت ١٩:٣٠ قبل از اخبار ٢٠:٣٠ بخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در قسمت اول از فصل سوم کورش سلیمانی میزبان دختری به نام عشرت کردستانی است که در نوزده سالگی در شلمچه یکی از پاهایش را بخاطر رفتن روی مین از دست می‌دهد اما این اتفاق ناگوار هرگز باعث نمی‌شود کردستانی با زندگی قهر کرده و انزوا پیشه کند، برعکس او را برای رسیدن به آرزوهایش مصمم‌تر می‌کند. کردستانی با تلاش تا عضویت در تیم ملی والیبال بانوان پیش رفته و پرچمدار ورزشکاران ایران در المپیک ریو می‌شود. او با تیم والیبال بانوان به مدال نقره بازی‌هایی پاراآسیایی اینچئون دست یافت و به عنوان بازیکن برتر شناخته شد اما سقف آرزوهای کردستانی این نبود و شانسش را در ورزش‌های دیگر هم امتحان کرد. 

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

 

نظر شما