این‌هفته در شهر کتاب؛

کتاب «فرهنگ دیداری و روش‌شناسی تحلیل تصویر» نقد و بررسی می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۴۷۵۰۹
کتاب «فرهنگ دیداری و روش‌شناسی تحلیل تصویر» نقد و بررسی می‌شود
نشست نقد و بررسی کتاب «فرهنگ دیداری و روش‌شناسی تحلیل تصویر» روز سه‌شنبه ۴ شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نشست نقد و بررسی کتاب «فرهنگ دیداری و روش‌شناسی تحلیل تصویر» روز سه‌شنبه ۴ شهریور در قالب نشست هفتگی مرکز فرهنگی شهر کتاب در این‌مرکز فرهنگی برگزار می‌شود.

فرهنگ دیداری (بصری) تفسیری است که از اوایل دهه هفتاد میلادی در غرب مطرح شد. این پژوهش بر مجموعه‌ فرانمودهای ملموس بصری دلالت دارد که از ناحیه‌ افراد، اقوام، ملت‌ها، دولت‌ها و تمدن‌ها به کار می‌رود. فرهنگ دیداری با گستره‌ وسیعی از مکاتب و مطالعات از جمله هنرهای تجسمی، سینمایی و رویکردهای روان‌شناختی، جامعه‌شناختی و نشانه‌شناختی هم‌پوشانی دارد.

کتاب «فرهنگ دیداری و روش‌شناسی تحلیل تصویر» نوشته مریم کهوند به‌تازگی توسط نشر یک فکر و دانشگاه هنر منتشر شده و نویسنده آن، مجموعه یافته‌ها وتجربیات آموزشی و هنری خود را در آن گنجانده است.

نشست نقد و بررسی این‌کتاب با حضور کامبیز موسوی‌اقدم، محمدرضا مریدی و مریم کهوند همراه خواهد بود.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۴ شهریور از ساعت ۱۵ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار و به‌طور زنده از حساب کاربری اینستاگرام این‌مرکز فرهنگی به نشانی Instagram/bookcityculturalcenter پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز