پارسا پیروز فر با سفر سبز به آنتن برمی گردد

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۷۶۶۵
پارسا پیروز فر با سفر سبز به آنتن برمی گردد
پخش مجموعه تلویزیونی «سفر سبز» به نویسندگی حسین پاکدل و کارگردانی حسین لطیفی از دوشنبه سوم شهریور در آی‌فیلم۲ آغاز می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛سریال «سفر سبز» محصول سال ۱۳۸۱ شبکه سه سیما، این بار برای افغانستانی‌ها و تاجیکستانی به نمایش گذاشته می‌شود.

این مجموعه درباره زوجی مسیحی است که به ایران می‌آیند و پسربچه‌ای را به عنوان فرزندخوانده با خود به آلمان می‌برند. آنها در مسافرت‌های مختلف به کشورهای گوناگون سه پسربچه را به‌عنوان فرزندخوانده قبول می‌کنند. یک پسر سیاه‌پوست، یک پسر ایرانی و یک پسر دورَگه. پس از مدتی که بچه‌ها به سن جوانی می‌رسند پدرخوانده آنها فوت کرده و قبل از فوت حقیقت را به آنها می‌گوید. پسر ایرانی تصمیم می‌گیرد به ایران برگردد و... .

بازیگرانی چون علی نصیریان، پارسا فیروزفر، محمدرضا شریفی‌نیا، مجید مظفری، عزت‌الله انتظامی، گوهر خیراندیش، لادن مستوفی و حمیده خیرآبادی در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«سفر سبز» قرار است هر روز ساعت ۱۷ به‌وقت تهران و کابل و ۱۷:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان، روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز در سه نوبت با فاصله شش ساعت خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز