در شبکه پرس تی وی

نگاهی به اقدامات غیرمعقول ترامپ و تحقیر آمریکا در آستانه انتخابات

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۷۶۸۸
نگاهی به اقدامات غیرمعقول ترامپ و تحقیر آمریکا در آستانه انتخابات
برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی به بحث و گفت و گو درخصوص استفاده نامناسب ترامپ از قدرت دولت برای دستیابی به اهدافش در انتخابات پیش رو در آمریکا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه با اشاره به بهره گیری ترامپ از قدرت دادرس های فدرال و وزارت دادگستری برای مجازات دشمنان سیاسی خود و پاداش دادن و محافظت از طرفدارانش، تضعیف ساختار پستی توسط وی برای جلوگیری از استفاده آمریکایی ها از خدمات پستی به دلیل شیوع کرونا برای رای دادن در انتخابات از طریق انتصاب یکی از طرفداران خود به عنوان رییس جدید سرویس پستی ایالات متحده، کاهش تعداد کارمندان، عدم پرداخت اضافه کاری و محدود کردن سفرها برای حمل و نقل های پستی را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

این برنامه همچنین با نگاهی به تلاش همه جانبه ترامپ و اقدام به هر کاری برای پیروزی در انتخابات از جمله دادن اطلاعات نادرست و تضعیف نهادهای آمریکایی، نقش پاندمی کرونا و عکس العمل ترامپ به اعتراضات گسترده علیه نژادپرستی در آمریکا در به خطر افتادن کمپین انتخاباتی وی را مورد واکاوی قرار داده و نتایج نظرسنجی های اخیر ان بی سی و وال استریت ژورنال مبنی بر حمایت 50 درصد از ثبت نام کنندگان در انتخابات به ویژه آمریکایی های آفریقایی تبار از جو بایدن در مقابل حمایت 41 درصدی از ترامپ را بررسی خواهد کرد.

در ادامه این برنامه مروری بر اقدام شورای امنیت سازمان ملل در راستای رد قطعنامه ایالات متحده برای گسترش تحریم تسلیحاتی علیه ایران با رای ممتنع 11 عضو شامل متحدان آمریکا مثل فرانسه، آلمان و انگلیس و رای مثبت روسیه و چین که در نهایت موجب تحقیر و انزوای شدید ایالات متحده در جامعه جهانی شد، صورت می گیرد.

افول نفوذ آمریکا در دنیا و عدم موافقت اعضای مخالف قطعنامه آمریکا با مکانیزم ماشه از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی شنبه 1 شهریور ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:03 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز