«چرخ» از تازه‌های زبان‌شناسی می‌گوید/ خلبانی با هوش مصنوعی

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۳:۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۴۸۲۱۳
«چرخ» از تازه‌های زبان‌شناسی می‌گوید/ خلبانی با هوش مصنوعی
برنامه تلویزیونی «چرخ» مهمترین خبرهای دنیای علم و فناوری را بررسی می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، هفدهمین قسمت از فصل هفتم «چرخ» ساعت ۱۹ امروز یکشنبه ۳ شهریور با بررسی مهم‌ترین خبرهای دنیای علم و فناوری روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود.

در میز علم این قسمت «چرخ»، حافظ آهی مجری-کارشناس برنامه میزبان سپیده شعرباف روزنامه‌نگار علم و داریوش طاهرزاده دکترای شیمی و مدرس دانشگاه تهران است. شعرباف از اهمیت طراحی باتری‌ها در تجهیزات مدرن خواهد گفت و طاهرزاده از آخرین یافته‌های زبان‌شناسی و علوم ارتباطات می گوید.

در بخش دیگری از «چرخ» ‌ محمدحسین جهان‌پناه و خشایار مریدپور، ۲ روزنامه‌نگار فناوری، ۲ خبر مربوط به هوش مصنوعی را بررسی خواهند کرد. ترکیب مغز و هوش مصنوعی و بحث درباره‌ خلبان‌های انسانی و خلبان‌های هوش مصنوعی موضوعات میز فناوری این قسمت «چرخ» هستند.

فصل هفتم مجله‌ تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌ زبانی ساده و با حضور مسئولان، کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

«چرخ» چهار روز در هفته از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ به‌ صورت زنده و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه‌ چهار سیما پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

3532799

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز