مرجانه گلچین:

بازیگری امروز خاله بازی شده است!/هر فردی به خودش اجازه می دهد که بازیگری آموزش دهد!

۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۶:۴۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۴۸۵۴۱
بازیگری امروز خاله بازی شده است!/هر فردی به خودش اجازه می دهد که بازیگری آموزش دهد!
مرجانه گلچین در اظهار نظری گفته است:متاسفانه یک عده بازیگر وجود دارند که سینما، تئاتر و شبکه نمایش خانگی را در دست گرفته اند و به هیچ وجه هم از جایگاه خود کنار نمی روند، آنها به هیچ عنوان حاضر نیستند اندکی راه به بقیه بدهند و همه چیز سینما را برای خودشان می خواهند.

 

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا؛مرجانه گلچین درباره وضعیت بازیگری سینما و تلویزیون در این روزها می گوید: متاسفانه امروزه تعداد بسیار محدودی به اندازه انگشتان دو دست مشغول بازیگری هستند، این بازیگران همه جوره حمایت می شوند در صورتی که اکثریت بازیگران خانه نشین و در فقر هستند. 

متاسفانه یک عده بازیگر وجود دارند که سینما، تئاتر و شبکه نمایش خانگی را در دست گرفته اند و به هیچ وجه هم از جایگاه خود کنار نمی روند، آنها به هیچ عنوان حاضر نیستند اندکی راه به بقیه بدهند و همه چیز سینما را برای خودشان می خواهند.

متاسفانه همین سلبریتی ها و بازیگران محدود به تئاتر هم آمده اند و باعث شدند تا بسیاری از بازیگران خوب و قدیمی تئاتری بیکار باشند و برخی به اسم تئاتر فاخر هزینه های میلیونی و میلیاردی از تئاتر برداشت کنند.

 عرصه بازیگری در کشور به خاله بازی تبدیل شده است، همه نقش‌ها دست به دست می‌شود، من نمی‌دانم وقتی همه فیلم‌ها و آثار را چند بازیگر محدود بازی می‌کنند چرا این تعداد آموزشگاه بازیگری داریم، چرا این تعداد فارغ التحصیل هر روز به جامعه بازیگری اضافه می‌شوند در صورتی که کل بازیگری کشور به ۱۰ نفر محدود می‌شود.

امروز هر فردی به خودش اجازه می دهد که بازیگری آموزش دهد، قسم می خورم که من هم بارها برای آموزش دعوت شده ام اما وجدانم قبول نمی کند که از جوانان پول بگیرم اما هیچ آینده ای را پیش رویشان نگذارم. چرا وقتی هیچ آینده ای در بازیگری نیست و پیشکسوتان ما با فقر دست و پنجه نرم می کنند ما جوانان را به بازیگری سوق می دهیم.

گلچین در پایان سینمای کشور را رو به سقوط دانست و گفت: در شرایط فعلی سینما به شدت به سمت ابتذال رفته است، من از دیدن بسیاری از فیلم ها شرم می کنم، قسم می خورم که بسیاری از این آثار از فیلم فارسی ها هم سخیف تر هستند. به طبع این سینما با این تولیدات نه جای دفاع دارد و نه نیازی دارد که بازیگران جوان به آن تزریق شود.

 

نظر شما